בניית אתר תדמית לעסק

אתר תדמית לעסק חיוני ביותר לכל עסק שרוצה לקוחות.

בהרבה מקרים שומעים על העסק מכל מיני מקורות ומגיעים לאתר שלו.

אם האתר שלו לא ישכנע את הגולש שהעסק נותן לו פתרון והגולש לא יצור קשר עם

בעל העסק אלא ידלג הלאה לעסק אחר אז האתר לא יעשה את העבודה.

כדאי לכן לעסק לבנות אתר תדמית מושקע.

יש כל מיני פלטפורמות שאפשר לבנות עליהן אתר תדמית.

הפלטפורמה המומלצת לבניית אתר תדמי היא וורדפרס מכמה סיבות:

  1. ביצוע קידום אתר וורדפרס בגוגל אורגני הוא פשוט למקדם ועובד ביעילות
  2. ניתן לבנות את האתר באיזה צורה שרוצים ואפשר לגשת לכל מקום בקוד
  3. יש לוורדפרס תוספים לכל צורך שרוצים שמתעדכנים כל הזמן
  4. גרסאות הוורדפרס הן על קוד פתוח ולכן מתעדכנות כל הזמן
  5. אתר שבנוי על וורדפרס הוא מהיר יותר וזה חשוב מאוד לחווית משתמש ולקידום אורגני בגוגל
  6. בגלל שוורדפרס היא מערכת בניית האתרים הכי נפוצה בעולם, הרבה בוני אתרים יודעים להקים עליה אתרים והעלות זולה

את האתר כדאי לאחסן בחברת אחסון אמינה שנותנת כמה דברים:

  1. אבטחה על האתר
  2. האתר עולה במהירות
  3. גיבוי של האתר לפחות פעם ביום
  4. שירות מהיר לכל מקרה של בעיה
  5. מחיר טוב

איך בוחרים בונה אתרים?

כדי לבנות את האתר צריך להתקשר עם בונה אתרים או חברת בניית אתרים.

כדי לבחור חברת בניית אתרים צריך לחפש המלצות עליה ולראות תיק עבודות של לקוחות מרוצים שנבנו עבורם אתרים.

בחוזה הקמת האתר צריכים להיות התנאים תוך כמה זמן בונים את האתר וכמה סקיצות מציגים עד שהלקוח מרוצה.

אם הוא לא מרוצה אז מה התשלום על עוד סקיצה.

נוסף לזה צריך לבדוק כמה זמן אחריות יש על האתר שנבנה ובו מתקנים תקלות ללא תוספת מחיר.

אחרי זמן האחריות נהוג לקנות "בנק שעות" שבו משלמים מחיר על כמה שעות ומבקשים תמיכה כשצריך.

הדומיין צריך להקנות רק על ידי בעלי האתר ולא על ידי מי שבנה את האתר. ברגע שמישהו אחר קנה את הדומיין

אז הוא גם יכול לקחת אותו.

בעל האתר יכול לקבוע איפה מאחסנים את האתר וזה לא חייב להיות אצל מי שבנה את האתר.

מה מכיל אתר תדמית

אתר תדמית צריך להכיל כמה סוגים של דפים:

1.דף ראשי שבו יהיה תפריט שדרכו אפשר יהיה להגיע לכל הדפים העיקריים באתר ובו יהיה הנושא העיקרי

שהאתר עוסק בו. נוסף לזה אפשר יהיה ליצור דרכו קשר לבעלי האתר.

2.דף אודות שיהיה אודות בעלי האתר והעסק

3.דף של מאמרים על השירותים שהאתר מספק

4.דף יצירת קשר שבו יהיו כל דרכי ההתקשרות לבעלי האתר.

5.דף של פרסומים על האתר במקומות שונים

6.קישורים לנוכחות של העסק ברשתות חברתיות.

7.דף עם המלצות של לקוחות מרוצים

איזה תכנים מכיל האתר?

לאתר צריך לספק את התכנים הבאים:

1.מאמרים שקשורים בנושאים שבהם עוסק האתר. כדאי להתייעץ עם איש קידום אתרים על התוכן

2.תמונות של העסק ותמונות אילוסטרציה

3.סרטוני תדמית של האתר וסרטוני הסבר על דברים שבהם עוסק האתר (רצוי סרטונים מוטמעים מיוטיוב)

4.פירוט אודות בעלי האתר ואודות השירותים של העסק

5.המלצות של לקוחות.

 

קידום בגוגל

כשמדברים על קידום אתרים מתכוונים להעלאת האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

כשאתר ממוקם למעלה בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל נכנסים אליו הרבה גולשים וחלקם הופכים ללקוחות על ידי יצירת קשר אם מדובר בנותני שירות או בקניה דרך האתר אם מדובר בחנות.

לכן כדאי לכל אתר עם מוצר או שירות שמחפשים אותו להיות ממוקם למעלה בגוגל אם הוא רוצה לקוחות חדשים שעוד לא מכירים אותו.

איך עושים שהאתר יהיה למעלה בגוגל?

לפני שעושים צריך קודם כל לבצע מחקר מילים שבו נחשוב על מה אנחנו רוצים שהאתר יהיה למעלה. נחקור קודם כל איזה ביטויים הגולשים מחפשים והאם הם מתאימים לנו ויש סיכוי שיביאו לנו לקוחות חדשים.

נקבל הרבה ביטויים ונראה איך מתעדפים בינהם למשל:

  • עורך דין משפחה
  • עו"ד משפחה
  • עו"ד גירושים

לכל אחד מהביטויים כמות אחרת של חיפושים וקושי אחר לקידום.

מבצעים מחקר מילים ובודקים על איזה ביטויים כדאי לקדם את האתר. את המחקר עושים עם כלים של גוגל, עם שכל ישר וגם מתייעצים עם הלקוח שייתן רעיונות לביטויים רלבנטיים ויוריד מהמחקר ביטויים לא רלבנטיים.

את המחקר מעדכנים כל הזמן תוך כדי הקידום אם יש עוד רעיונות לעוד ביטויים.

כדי שאתר יעלה בחיפוש הוא צריך כמה מרכיבים:

  1. האתר בנוי בצורה נכונה שמתאימה לגוגל. זה אומר שהוא עולה מהר, נח לנווט בו וקל להתמצא בו גם בגלישה במחשב וגם בסלולר
  2. יש באתר תכנים שמעניינים את הגולש. לדוגמא אם גולש חיפש את הביטוי "שלילת רישיון" והגיע לאתר של עורך דין תעבורה אז הוא ירצה לקרוא חומר על הנושא ועל כל הצדדים שלו.
  3. יש לאתר קישורים מאתרים אחרים רלבנטיים לתחום.
  4. האתר מאוחסן במקום אמין שאין בו גם אתרים מפוקפקים והוא עם חיבור מהיר.

רצוי שהאתר יבנה על מערכת וורדפרס שמתאימה כמעט לכל סוגי העסקים והיא הכי נוחה לקידום.

תכנים באתר צריכים להתבסס על מחקר המילים ולתת עומק והסברים לגולש על מה שהוא חיפש. בתוכן יהיה שימוש במילות מפתח רלבנטיות.

ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר ורלבנטי יותר ככה הגולש ישאר יותר זמן באתר וגוגל תעלה את האתר בדירוג.

השגת קישורים לאתר תעשה על ידי מקדם האתר על ידי שימוש באתר לווין, קניית כתבות ומאמרים מאתרים חזקים, רישום באינדקסים רלבנטיים והשגת קישורים מאתר שקשורים לתחום.

כדי לעקוב אחרי קידום האתר צריך לחבר אותו לכלים של גוגל google search console וגם ל google analytics. בעזרת הכלים האלה אפשר לראות מיקום של ביטויים, כמות כניסות לאתר וגם בעיות שיש באתר.

קידום אתרים אורגני בגוגל טוב במיוחד לנותני שירותים שמחפשים אותם בגוגל כמו:

רופאים, עורכי דין, רואי חשבון, אקטוארים, מתקיני מזגנים, מתקיני פרגולות, תספורת לכלב, טכנאי דודי שמש ועוד.